XXIV sesja Rady Miejskiej w Brusach

Informujemy, że XXIV sesja Rady Miejskiej w Brusach odbędzie się 26 stycznia 2018 r. (piątek) o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Brusach.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie protokołu z XXII i XXIII sesji Rady Miejskiej.
  3. Przedstawienie porządku obrad.
  4. Informacja Burmistrza Brus o podejmowanych działaniach.
  5. Informacja z działalności komisji stałych Rady Miejskiej.
  6. Zgłaszanie interpelacji, wolnych wniosków i zapytań.
  7. Podjęcie uchwał w sprawach:
    • uchwały budżetowej Gminy Brusy na 2018 rok
    • Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brusy na lata 2018 – 2027
    • przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiazywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2018r.
    • wieloletniego programu gospodarowania, mieszkaniowym zasobem Gminy Brusy na lata 2018-2022
    • przedłużenia umowy dzierżawy
    • dzierżawy nieruchomości w Rudzinach
    • uzgodnienie zakresu prac pielęgnacyjnych i konserwacyjnych pomników przyrody z terenu Gminy Brusy
    • zniesienia formy ochrony drzewa uznanego za pomnik przyrody w miejscowości Giełdon, gmina Brusy
    • zniesienia formy ochrony z części pomnika przyrody w miejscowości Orlik, gmina Brusy
    • ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla placówek wychowania przedszkolnego i szkół, dla których Gmina Brusy jest organem rejestrującym
    • wyrażenia zgody na udzielenie dotacji w wysokości wyższej dla niepublicznych przedszkoli, dla których Gmina Brusy jest organem rejestrującym
    • ustalenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w prowadzonych przez Gminę Brusy publicznym przedszkolu, publicznych innych formach wychowania przedszkolnego i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych
    • określenia kryteriów przyjęcia kandydatów do publicznego przedszkola, publicznych innych form wychowania przedszkolnego i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Brusy
  8. Odpowiedź na zgłaszane interpelacje, wolne wnioski i zapytania.
  9. Sprawy organizacyjne.
  10. Zamknięcie obrad. 
Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.