OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY DREWNA
Burmistrz Brus zgodnie z § 4 ust. 7 Zarządzenia Nr 643/17 Burmistrza Brus z dnia 5 grudnia 2017 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania drewnem pozyskanym z nieruchomości będących własnością Gminy Brusy podaje do publicznej wiadomości informację, że Gmina Brusy posiada do sprzedaży drewno: Drewno opałowe:
* - stawka VAT – 8% Zainteresowani zakupem drewna proszeni są o składanie wniosków w Urzędzie Miejskim w Brusach, 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach 1 (parter, pok. nr 1) do dnia 1 lipca 2019 r. do godz. 15:00. Wniosek powinien zawierać: imię i nazwisko / nazwa podmiotu, adres, numer stosu / kłody którymi kupujący jest zainteresowany oraz cenę zakupu. Wzór wniosku stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia. Zastrzega się, że o sprzedaży drewna, w przypadku wniosków dotyczących tych samych stosów drewna będzie decydowała kolejność wpływu do Urzędu Miejskiego w Brusach. Po złożeniu wniosku i uzyskaniu informacji o sprzedaży drewna Gmina Brusy przekazuje nabywcy drewna na podstawie protokołu przekazania drewna. Na podstawie protokołu przekazania drewna Gmina Brusy wystawi Nabywcy fakturę VAT płatną w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury w kasie lub na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Brusach. Koszt załadunku i transportu zakupionego drewna z miejsca składowania należy do Nabywcy. Dowodem uprawniającym do wywozu drewna z miejsca jego składowania będzie „Protokół przekazania drewna”. Wszelkie informacje dotyczące ww. sprzedaży można uzyskać pod nr tel. 52 3969363 w godzinach pracy Urzędu.
|