VI SESJA RADY MIEJSKIEJ W BRUSACH

29 listopada 2024r. (piątek) o godz. 11.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego odbyła się VI sesja Rady Miejskiej w Brusach.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum. 
  2. Przyjęcie protokołu z IV i V sesji Rady Miejskiej. 
  3. Przedstawienie porządku obrad. 
  4. Informacja Burmistrza Brus o podejmowanych działaniach.
  5. Informacja z działalności komisji stałych Rady Miejskiej. 
  1. Podjęcie uchwał w sprawach: 
    • zmiany uchwały budżetowej Gminy Brusy na rok 2024 
    • zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brusy na lata 2024-2035
    • wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego przekazania przez Gminę Brusy części zadań Gminy Brusy z zakresu organizacji publicznego transportu zbiorowego 
    • podatku od nieruchomości 
    • wysokości stawek podatku od środków transportowych 
    • obniżenia ceny skupu żyta dla celów wymiaru podatku rolnego w 2025 roku
    • wprowadzenia opłaty miejscowej 
    • wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty 
    • przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Brusy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na terenie gminy Brusy na rok 2025 
    • przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2025 rok 
    • przyjęcia  Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej na lata 2025-2030 
    • uchwalenia Strategii Rozwoju Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach do 2030 roku
    • zamiaru likwidacji filii bibliotecznej w Małych Chełmach – Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach 
    • zmiany uchwały XXV/211/21 Rady Miejskiej w Brusach z dnia 23 czerwca 2021 r. w sprawie przyjęcia planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz opiekunami dziennymi w zakresie warunków i jakości świadczonej opieki nad dziećmi do lat 3 
  2. Interpelacje zgłoszone przez radnych wraz z odpowiedziami.                                      
  3. Sprawy organizacyjne.
  4. Zamknięcie obrad.  
Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.